Misja szpitala

„Szpital przyjazny Pacjentowi”

Polityką Jakości Samodzielnego Publicznego Centralnego Szpitala Klinicznego w Warszawie jest świadczenie Pacjentom profesjonalnych, bezpiecznych i satysfakcjonujących usług medycznych.

W celu realizacji Polityki Jakości Szpital:

  • Zapewnia specjalistyczną diagnostykę i leczenie, rehabilitację i opiekę realizowaną przez wysoko wykwalifikowany personel, przy użyciu nowoczesnego sprzętu i aparatury medycznej, przy współpracy z Uniwersytetem Medycznym;
  • Doskonali jakość udzielanych świadczeń i dba o satysfakcję Pacjentów;
  • Utrzymuje i doskonali System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008

Powrót

Autor: Maciej Kazulak, 22 lipca 2016 10:57
Ostatnia modyfikacja: Krzysztof Buczyński, 8 listopada 2016 13:56